tidigt tidigt. halt halt. kallt kallt.




HEJ!
Jag är redan klar med min skoldag och klockan har precis slagit över tolv, och då var det ändå ett litet tag sen jag slutade! Förra veckan låg jag i mina djupaste drömmar vid den här tiden, förändringar, förändringar!

Jag sitter och väntar på att en av studievägledarna ska komma tillbaks från lunchen, måste kolla en grej med dem. Och av det jag har hört så brukar de förvirra en mer än å hjälpa, känns ju tryggt!? Men jag behöver inte vägledning så utan ska bara kolla om jag kan göra en grej.

Det känns lite skumt att sitta i datasalarna igen. Det gjorde jag hela mitt första år här, satt och surfa många timmar med alla pedagoger som är mysiga på sitt eget sätt!

Oj, just det. Redovisningen gick jättebra, yei.

Nu ska jag surfa vidare med min godispåse! Puss

Kommentarer
Postat av: sina

hur många godis påsar har du hemma igenkligen

2009-01-07 @ 14:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0