vad hände med energin?

Hej!
Det gick bra i skolan. Allting gick jättefort trots att jag hade svårigheter att koncetrera mig. Nu har jag delat upp presentationen på typ 80/20 till mig. Kanske inte så smart, men jag har hela kvällen på mig att öva. Och this is me getting ready for homework liksom. Jag fixade maten (typ 20 minuter gick åt att bara tina upp kyckligen) åt, surfa runt och lata mig i flera timmar. Diska. Till slut kom jag på att nej nu fan...Så ja gick in till rummet, såg att min godispåse som jag köpte igår(det är något med jkpg som gör att jag äter godis hela tiden!) hade blivit misshandlad så jag gick ner till hemköp och köpte mer. såg också att de har höjt priset! Tjuvar!

Så...nu så! Nu ska det nog inte finnas mer ursäkter till å inte plugga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0