8/8-09

HELLO!!

Jag typ, avlider av huvudvärken jag har. Det är andra dagen irad nu och jag får i vanliga fall huvudvärk, max 2 ggr/år så jag blir lite nojjig. Idag var det mycket värre, speciellt efter att ha kommit hem från en tripp i rönninge. Jävlar. Men i alla fall. Jag överlever haha

Har varit på stan och varit otrogen mot Bacino och fikat på ett annat ställe istället. Sen åkte vi hem till mig direkt. Eller, alla samlades där först. Å så var det bara att åka upp hit. Jag var skithungrig så käkade lite och så snackade vi om..eeh, allt möjligt. Haha

Sen tröttna vi och en efter en droppa hemåt. Jag, Idsala och Fabbe åkte lite fort till rönninge för att hon (fabbe) skulle fixa om kanin-jäveln så att hon äntligen kan få sova hemma!!
Å GISSA VAD?! Imorgon får vi pannkakor till frukost!! ALLTSÅ: MMMMMMM!!!!!!!! Evigheter sen sist ju!! Pappa har handlat massa sylt och grädde till det också, han som inte ens är hemma imorgon? Haha
Påtal om fett å sånt.
Nu på kvällen så satt jag och syrrorna och kollade på so you think you can dance, när det tagit slut så börjadejag och minstingen att bråka, som vanligt. Haha
Vi körde..vad kallade hon det nu igen? Tjockisleken? Haha det gick ut på att ta på den andres mage bara. Jag låg på hennes säng och hon satt i sängen brevid hahaha fyfan vad vi garva.

Nyss berättade hon att MTV ska visa The killers konsert på tv om typ 15 min, vem sitter inte bänkad då?
Och innan ikväll smsade idsala mig "Hallå?! Typ coldplay om en månad?"
Svar: "Eeeeh...!? FETT JAA!!! Börja förfesta imorgon?!:D"
Svar: "Iöverimorgon?:D:D:D:D:D"
Haha WOW vitmånad?!

Egentligen borde jag ha lagt mig för längesen. Om det är pannkaka imorgon, om både mamma OCH alla tre systrar är hemma - ja, då finns det inget som heter sovmorgon!
Men the killers först! Sova kan jag alltid göra..typ, när jag bor i Jönköping :-)


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0