give it up for mondays

Kan man ha haft en mer meningslös dag?
MY GOD!
Men samtidigt så har jag inte orkat göra något eller vara med någon. Måste ha vaknat på fel sida! Jag är bara sjukt sugen på s.k naturgodis. Mmm...åt det häromdagen, efter att ha dissat det i typ ett år, och har sen dess bara velat ha mer.

Dagens höjpunkt. Eller, höjdpunkter (YES SÅ kul har jag haft det!)
Mitt bad som jag tog mitt på dagen. (Då jag fortfarande trodde den här dagen hade någon chans)
Och min lunch. Korvstroganoff med ris.
Så kul, mina vänner. Så kul!
Hade jag vetat att detta var allt dagen hade att erbjuda så hade jag inte tvingat upp mig själv från sängen imorses.

Jag kom på något annat bra jag har gjort! Jag har börjat kolla på Tv igen, ja alltså...i alla fall trean och femman. Vilka program va! Jag visste inte ifall jag skulle skratta eller gråta över alla dating-program. Någon housewife som tar hjälp av sin exman, som för övrigt fortfarande är kär i henne (??) som ska försöka hitta sig en ny leksak. Och några andra småpojkar som tar hjälp av sina morsor. Av det lilla jag såg (detta program klarade jag verkligen inte av att kolla klart på!) så blev jag så sjukt äcklad av en morsa som typ..var kär i sin egen son. "Han är så sexiig, hans snygga muskleeer, hans vita täänder, min pooojke jag ääälskar dig" barf.

Nu ska jag fortsätta att inte göra något :-)
Puss

Kommentarer
Postat av: sina

den heter faktist date my ex: jo & slade och den är bra faktist

2009-07-08 @ 11:49:26
URL: http://zalgas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0