HERE I COME!!

Å. Förresten, jag har tydligen glömt bort att säga en sak - folk har blivit chockade då jag pratat om det, som om alla skulle ha vetat.
Men jag har fått svar från skolan i Rotterdam nu och blivit antagen! Nästa vår bor jag i Holland alltså :-)



Verkar vara ett helskönt ställe ändå!
Visst, är riktigt j besviken på MIN skola ang. england - studierna men Holland var ändå mitt andrahandsval, blev helt förälskad i det förra sommaren då jag var där på jobb i tre dagar, vem blir inte det av att sitta på riktigt schysst ställe men årets stämning på en sån här strand?

Haag.

Rotterdam, here I come! (jag hatar när folk skriver så haha.. "here I come" som om staden eller människorna skulle bry sig?!) Rotterdam, HERE I COME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0