inställd frukostdate

Godmorgon,

klockan är efter ett. nej, jag har inte precis vaknat.
jag väcktes av att det plinga på dörren, tyvärr så visste jag att det inte var någon patrik så jag gick inte upp för att öppna. gick till slut upp från sängen strax efter tio eftersom jag hade en frukostdate.
men eeh, självklart. har man planer med tjejer så blir det oftast inte av.
extrakul är det att de två bestämde avbokingen igår kväll och glömde helt att meddela mig, visst är det gulligt?
får väl ta och hoppa in i duschen trots att jag precis sminkat mig å så.

internet på den stationära krånglar så jag sitter med svarta hingsten nu.
 
äh. nu ska jag gå å göra något nyttigt.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0