man ska alltid börja veckan med två glas vin

Wow. Igår hade jag en blandning av mysigaste/tråkigaste dagen - ever.

Efter att flera av dagens olika planer, ändrades så åkte jag med Sibar för att lämna in hennes tv och för att träffa sofia en stund. Skitkul.
Kom hem och såg att min moster och hennes familj var här (ok, det var jag som bjöd hit dem, halva släkten tyckte att jag var galen då de varit sjuka, men det är synd om dem!) och, visst jag bjöd hit dem men det slutade med att jag fick äta ensam. Också skitkul.
Men sen så satte vi, jag mamma och moster på vår balkong och plötsligt ser jag mamma komma in från köket ut på balkongen (ja, där jag och moster redan satt då)
- Zälg, den här flaskan har legat i kylskåpet i två dagar nu. Ska du ha den eller kan vi öppna den nu?
Jag märker hur man dag tar en vändning och hör mig själv säga
- Behöver du själv med att öppna den?! :D
Det var rosévinet.

Det är inte illa att börja veckan med två glas vin alltså.
Speciellt inte sittandes på balkongen med mamma och moster. Sen joina i och för sig, mammas två mostrar, min äldsta moster och min mormor. Så det blev lite trångt där. Jag fick tyvärr dela med mig av mitt rosévin från bulgarien haha
Sen blev det lite för kallt så vi gick in till vardagsrummet och ungefär då kom min tredje moster också.
Hur mysigt som helst. Men VAFAN!
R a s t l ö s h e t e n har fått en helt ny innebörd för mig den här sommaren!

Idag är vi bjudna på lunch hos moster. Så jag får dra med min rastlöshet dit. Wii ho.


jag och nicole. en bild, bara för att den inte ska bli föör tråkigt att läsa. och för att jag saknar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0