rainy hot days

God morgon!

Jag tror att jag måste sluta dricka kaffe så sent, sover alldeles för dåligt då jag gör det. Gick upp vid halv tolv av att syster väcker mig, eller...jag vaknade innan men orkade inte gå upp ur sängen, utan låg kvar och lyssnade på regnet. Det var, ÄR, ashett trots regnet. Det regnar inte ens längre, solen är framme och min syster har redan börjat tjöta om stranden.

Käkade frukost och började städa hela hemmet, mina syskon fick sina delar och jag fixa mina. Nu är huset skinande rent och det enda som är kvar är kläderna som just nu är i torktumlarn. De ska vikas.
Vafan ska man göra idag? Jag vill bada!! Skit varmt ju.

Undra om det är någon idé att grilla ikväll? Hmm hmm

Vi får se.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0