the proposal

Hej

Ska snart ta och lägga mig (måste iofs flytta på lillasyster som lagt sig där först) tänkte bara skriva ner "allt" ag gjort idag.
"Allt" jag har gjort är att åka in till Heron för att kolla på en film. Vi missa första föreställningen (sjuktmycket folk) så vi käkade, kollade runt i butikerna och handlade godis innan det var dags för filmen.
Fy. Fan. vad vi skrattade. En jävla bra feelgoodare såhär på en regnig torsdagskväll!
Skrattat har jag gjort ganska mycket idag. Jag och lillasyster fortsatte med vår "tjockislek" idag också. Som jag självklart vann. Nej, jag låter inte min 10åriga syster vinna. Aa, jag är knäpp.

Imorgon hoppas jag på liite, liite bättre väder va? Måste ner till biblioteket och införskaffa två böcker. (OBS! Kurslittratur. inge kul läsning såhär på sommaren..)

Nu ska jag försöka sova bort min huvudvärk! Godnatt

  
Att filmen var så bra hade absolut INGENTING med honom att göra... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0