diagnos: fetma

God morgon!

Vet ni vad jag drömde om? Att jag vaknade och såg att sommaren hittat tillbaks. Jag stog och kräma in min flagnande kropp i solskydd. OOUUUÄÄH!! Vill till stranden nu nu NUUU!! Och vad vaknar jag till istället för solsken? ÅSKA!

Går upp och ser att min kusin sovit över här hos min lillasyster. Så istället för att de ska tråkas ut för livet så ska jag gå ut med dem en stund. Hade tänkt ge blod idag, men det får vänta. I alla fall till senare idag. Håller på att övertala Idsala (Ja, du SKA med. Vi måste fira våra biljetter ;-) ) att ge blod också, så nu har jag två kompisar att gå med! Wihuu!


Ja! Förresten, jag snodde Idsalas kamera igår. Så jag fota Fabbes fisk som drabbats av fetma. Jag fotade den imorse efter dens morgonträningspass.



Ser ni hur den flyter? Sen ni hur den inte kan simma ner eller simma normalt, för den delen, pga FETTMAN?
Ser ni också hur den håller på att spricka? Djurplågeri, om inget annat...

Nu ska jag gå och stoppa regnet :-) (ILHAM, GO AWAY!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0