Men om varje dag är som en helg för mig?

HEJ!!

Jag har precis upptäckt sidan tobbeno1 (ja, jag är säkert den sista på jordklotet som har hittat dit..men jag hittade ju i alla fall!) så jag sitter och lyssnar på en massa låtar som jag älskar men som jag aldrig kommer på då jag ska söka på youtube. Bra grejer, bra grejer!

Igår var vi på stan och käkade innan vi promenerade runt. Det är kul att promenera nuförtiden. Wiiho.
ÅÅÅ och vet ni vad? Idag är jag en väldigt stolt kusin! Idsala har nämligen fått en fastanställning p Swedbank!!!!!
OOM VI SKA FIRA DET IKVÄLL?!


Och fabbe är ledig! Så idag har jag semester från att leka fredsmäklare mellan systrarna. Hon gör det dock inte så bra, nu är minstingen sur och det är jobbigt eftersom hon är sådär, jobbigt söt då. Man vill bara pussa sönder henne, men det går ju inte...hon måste lära sig sin jobbiga lektion! Men annars så ska vi snart ner på stan för att handla massa underkläder och annat roligt. Haha på tal om ingenting.

Nu har jag kämpat i c:a 30 min för att komma på vad det var jag egentligen skulle ha bloggat om, men jag kommer uppebarligen inte på det så jag lämnar er nu.
Låt oss fånga dagen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0