har dagen varit sådär så kör man 270 på kvällen!

Holla!

Jag och Sina sitter i varadagsrummet och kollar på pinsamma program på mtv (super sweet 16) och jag försöker läsa om kandidaterna inför imorgon. Man måste ju ta sitt ansvar!

Fabbe och Idsala är på kalas och senare ska vi träffas för att dansa lite. Försöker få med nötterna Sibar och Terese men de är "för tunga för södertälje" HAHAHAHAHA det är bland det roligaste jag har hört seriöst! Jag får helt enkelt sitta och förkröka ensam här hemma. Kul i jul!

Jag är svinhuungrig så nu ska jag gå och fixa ihop något till mig, mamma och syster. Mamma slängde det som var kvar av det pappa laga till lunch, jag som sett framemot att äta rester hehe

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0