next week youll be here again my friend sunday


Den här dagen har varit väldigt söndag:ig. Bara hängt och haft mig. Fika är bland det tråkigaste man kan göra ibland, faktiskt. Jag har ätit en munk idag, en som inte var så god, men den gick ner. Hehe. Jag fick inte sova tillräckligt inatt så ikväll ska jag lägga mig tidigt. Det är knäpptyst här hemma, alla har fortfarande skol och jobb att sköta i veckan och det ger mig lite ångest. Eller, snarare panik. Jag har panik över att inte ha något att göra och det fick jag redan efter en dag av ledighet. Ge mig något att göra! (Men typ, inget tråkigt haha)

Imorgon är ingenting speciellt inplanerat. Jag och syster ska kanske neråt mot stan för att donera blod, sen vet jag inte riktigt faktiskt! Men nu ska jag allt ta och lägga mig, sov gott människor!

Kommentarer
Postat av: Idsala

får man verkligen donera blod efter en fanet?

du kommer nog inte hjälpa de behövande, snarare förgifta dem.

2009-06-09 @ 12:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0