tuesday afternoon

Ja, efter bitchslapen av regnet idag så har jag hunnit med en runda på stan (det kändes som en evighet trots att vi var inne i 2½butiker...tjejer alltså! Haha) lagat mat, ätit mat, tränat, lagat mat, ätit mat, duschat. Sen sprang vi ner till Hemmakväll och handla en massa godis som jag ska ha till hemresan imorgon!

Kom hem och gjorde det jag längtat till i veckor nu; PACKAT! Jag får alltid lite ont i hjärtat när jag hör folk gå förbi vårt fönster med sån rullväska, påväg mot resecentrum. Imorgon ska jag njuta av ljudet som min väska gör. Jag har ingen aning hur allt ska få plats i väskorna heller. Den XXL resväskan är full. En idrottsväska är full. Min handväska är full och så ska jag också kunna bära datorn. Gött mos!

Nu ska jag kolla på 50 first dates, tror jag att den heter? Och sen sova. Jag är utmattad.
Imorgon vid den här tiden leker jag med min syster, WIIIIHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!



Godnatt!

Ps: det är en skola som har bal. Så det är till deras ljud som vi ska sova till inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0