befinner mig i det mer tropiska

När jag kom ut från biosalongen igår så såg jag att idsala smsat mig och skrivit att det snöat.
HUR KAN DET SNÖA NÄR DET VAR 11pluggrader igår?! Tänkte jag. Fick panik och försökte att komma ut så fort som möjligt för att kika.
Phjuuu...ingen snö! Promenerade som sagt och kom hem sen för att göra min sista uppgift. Kolla upp från datorn lite snabbt och såg stora, vita bomullstussar falla...nej, inte fall. ATTACKERA min värld. Klä den i sin vita kappa igen. NEEEEJJ!!!

Men sen så vakna jag upp till vår igen. Eller ja, vår och vår. Det är fortfarande kallt men ingen snö.
Så ni menar att snön är kvar där uppe i sthlm?
Jag har faktiskt märkt att ni har betydligt mer snö än jkpg! Jkpg är nästan tropiskt i jämförelse haha

Men fortfarande, jag kan inte förstå hur man kan ha gått från 11plusgradigt till snö? Det var faktiskt 2plus då jag kom ut från biosalongen? Oh well oh well!

Nu ska jag fortsätta photoshopa. Sen ska jag till Samora för att äta tacos! Och efter det ska vi på aerobics dance och shake:a lite. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0