Helgen är redan slut

Godmorgon!
Jag har inte sovit såhär länge på...länge. Men klockan har ju ändrats så det räknas inte riktigt.
Blev väckt av Samora som tyckte att det räckte med sömn. Nu har jag ätit frukost men blev mätt betydligt fortare än igår. Då hade jag i och för sig tränat. Och igår kväll åt jag "massa" godis (åt inte ens ner kullen på skålen..) så ja..

Ska in och byta om. Hämta ut min tvätt och sen åker jag till råslätt för att laga en lasagne åt samora. Weey. Sen så ska jag försöka få med henne till gymmet! Känner mig riktigt taggad. woho.

Oj. Det är i överimorgon jag åker till Södertälje. Vad konstigt det känns att jag inte hunnit sakna stället ännu, all den där ångesten i onödan. Jag har haft för mycket att göra för att ens tänka på att jag befinner mig i jkpg. Typ så.


Hej då gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0