kvällen sk fest

Nu är jag hemma från festen. Kul att hotellet för en gångs skull hade några roliga gäster! Men vi var som sagt i gula villan, jag gick ifrån ganska tidigt. Det var inte så kul faktiskt. Har varit hemma i fyrtio minuter och min kropp är fortfarande kall, bara bra för det ska inte vara varmt när man ska sova!
Snart lär jag bli väckt ändå. Marcus ska upp å hämta sin öl efter klubben. Kul i jul. Hoppas att han träffar på Nicole så slipper jag gå upp å öppna dörren.

Nej men nu MÅSTe jag sova. Är för hungrig för annat.

Note to self: ta inte på dig dina högsta skor, för första gången en kväll då du ska promenera genom stan. Speciellt inte på en dag då du har världens träningsvärk. Ingen bra idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0