day by day





Godmorgon!

Jag måste vända tillbaks dygnet. Inte för att det är överdrivet, har lagt mig runt 01 men ändå. Jag har ju inte lov när jag är här!
Igår satt jag hemma och pluggade. Slog nog mitt personliga rekord i att kunna sitta och plugga under en enda sittning utan att gå upp för att dricka, äta, gå på toa, gå till datorn osv osv på nästan två timmar! Haha bra va?

Efter det så hängde jag mest här hemma och gjorde oviktiga saker. Senare mot kvällen så kom Sibar förbi mig och vi åkte till Gina för att catcha upp lite. Kom hem, duscha, surfa och däcka.

Idag har jag suttit och löst lite korsord som jag hitta i News tidningen. Ska snart upp och vika lite kläder som hänger på tork sen ska jag göra dagens dos av analysarbete. Efter det ska jag luncha med Frans på stan och efter det ska jag och sibar åka in till liljeholmens nya centrum för att hälsa på kusiner! Och jag har inte ens sett stället. Och eeefter det så ska jag och hon handla lite med mamma i moraberg. Det blir nog en toppendag detta!

Jag drömde att jag och Nicole hade en privatchafför som skjutsa oss till skolan varje morgon! HAHAHA
Hur detta skulle gå till i praktiken vet jag inte eftersom skolan ligger på samma gata som vår.

Hahaha det finns några med skön humor i klassen! Vi ska ha "en avslutning innan avslutning" nångång nästa månad då alla tar med sig någon mat och två present osv. Man väljer något av det som står på listan och jag såg att korv var ledigt! Enkelt och smidigt.
Hahaha alltså, förstår folk hur mycket jag gillade korv förut? Jag fick min klass att få magknip av skratt varje gång de såg min min då jag insett att det serveras korv i någon form i matsalen! Haha
Så tänkte jag, hur fan jag ska jag skriva det i Wall:en? Först skrev jag:

(funderat länge på hur jag väljer mina ord, men...) jag fixar korven! prinskorv?

Sen tänkte jag, vafan de har ingen aning om min kärlek till korv så jag skrev bara:

Jag fixar korven! Prinskorv?

Självklart har man fortsatt driva om det. Haha på listan står det att "Zalga fixar prins korv"

Jag ska iofs gifta mig med prinsen, so why not?

Aaaanyway. Nu måste jag röra på mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0