happy story....

Följande hände, eftersom det enda jag gjort idag (känns det som i alla fall) är att diska så blev mina händer först, väldigt russiniga och sen väldigt torra. Jag går för att kräma in dem.
Jag krämar aldrig in mina händer, trots att jag har godaste krämen i handväskan hela tiden.

När jag går in i köket igen så ser jag att salt och pepparkvarnet blivit kvar på köksbänken så jag öppnar kryddskåpet för att lägga tillbaks dem.
Lääängst in ser jag fazer choklad, den som jag gör kladdkakan på. (Ok, jag har precis delat med mig en av mina hemligheter!!) så jag tar ut den för jag har verkligen inget minne av att jag lagt in någon chokladkaka.

Vad händer då?
För det första så
märker jag till min fasa att paketet är tomt!! Varför lägger "jag" in ett tomt chokladpaket?
För det andra så följer självklart en liten påse med chilikrydda med, med öppningen mot mig. Jag får pulvret över hela handen och på min vita kofta. &%#"&¤%!!!

Jag skakar av mig pulvret över diskbänken (som är skinande ren nu) och sen sätter jag mig vid datorn.
Vid något tillfälle märker jag att min hand stinker

- Eu måste upp och tvätta. tänker jag då. Men gör inget åt saker (note to self: nästa gång, GÖR NÅGOT ÅT SAKEN FÖRIHELVETTE!)

Efter ett tag börjar...ja, självklaaart, mitt öga att klia.
Och vad gör jag då?


I leave the rest for you to enjoy.

Kommentarer
Postat av: Idsala

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH....



njees. skadeglädje e den enda sanna glädjen



plus. jag älskar kopiera och klistra funktionen.

2009-10-13 @ 18:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0