Vintern!

God morgon,

idag vakna jag av massa sms, fett jobbigt! jag som hade mysiga drömmar. Pissmänniskor som smsar mig innan tolv! Haha
I alla fall. Loggar in på Facebook och ser att exakt alla jkpg:bor jag har på listan heter något med att det har snöat. Till slut tog jag ett djupt andetag och gick fram mot fönstret...

De nada!!

Vafan!
Sen läser jag vidare på lite bloggar å så
. Det har tydligen snöat lite överallt i landet märker jag. Folk är väldigt negativa, irriterade, sura och ja, så arga så att de inbillar fram en förskylning (som Idsala gör ibland).
Alltså, är jag den enda i hela världen som kan tycka att det är mysigt med vintern?!
Ok, ibland känns det helt jävla förjäävligt (haha) att det blir så mörkt så tidigt! Men i år ska jag inte tänka så.
Det är bara mysigt.
Man kryper in hem till någon så umgås man hemma istället.
Man får gå runt med mysiga,stora jackor, mössor och halsdukar. DET ÄR MYSIGT!

Jag längtar i alla fall.
Men jag kanske längtar så mycket just i år för att jag vet att efter jullovet har jag inget jkpg attkomma tillbaks till!
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Asså jag kan gråta av lycka, förstår ni det?!

Jag har mycket att se framemot, glöm inte att det är ert liv och det är ni som gör det ni vill av det. Så gå å häng dig om du klagar för mycket, folk ligger hemma och är sjuka och skulle ge altl för att kunan gå ut och gå i snön. Fattar ni det?!

Jag ska ta och lyssna på lite Dileva känner jag också. Då blir jag komplett! Hehe
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0