zappish!?!

Ååå vad kul med en rolig föreläsning!
Det var en arkitekt som pratade om bildens betydelse och, självklart, hus och hur man bygger upp diverse städer å så.
Skitkul! Skönt att få en pause från allt det teoretiska och tråkiga.
Imorse var det kvantitativa metoder, imorgon kvalitativa, iöverimorgon är det kvantitiva - sen är det slut.

Ja, ni ser. Jag har skitmycket KUL att se framemot!

Jag ska ta mig hemåt nu och bara softilera resten av eftermiddagen tror jag. Hoppas att det är något bra som går på tv ikväll! TV & bullar, det är väl det som gäller. Ok, nu har jag kikat klart. Out of practise på svt2 först ut. Sen ska jag kolla på Dr Åsa/Halv åtta hos mig - får zappa emellan. Sen house å sen scrubs! WIHO!!!

Wow. Det här är så tråkigt att även jag somnar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0