"är du här igen?"




Jag är helt slut. Har knappt kunnat hålla upp ögonen i ett bra tag nu.

Har inte gjort så mycket dessa dagar, men ändå inte haft ork och lust att uppdatera. I måndagskväll kom Klara, Queen och Maria över och hängde här. Vi fick oss en kvällsunderhållning - MINST SAGT. Ho ho

Tisdagen så var jag i skolan och jobbade med en uppgift från förra terminen, med en klasskompis. Det gick hur bra som helst. Sen gick jag hem och lagade tacogratäng till Samora, som blev hur god som helst. Tyvärr så blev vi båda mätta efter första portionen och efter mycket coca cola, mmmm.
Just det! Innan jag lämnade skolan och kollade jag schemat, gör det varje dag för att se om något ändrats, flyttats osv. Och det var jag, till min stora glädje såg att fredagens föreläsning flyttats fram till onsdag. EN HEL VECKAS LEDIGHET!!!
Vem faa-an stannar kvar i den staden då?!

Samora blev ledsen för att jag skulle åka upp två dagar före henne så hon vägrade ge mig datorn för att köpa tågbiljetter.
Men efter idol och annat tjafs så fick jag äntligen datorn. Men tror ni att det gick att boka biljetter direkt eller? Nej. Ni såg ju i och för sig inlägget, som jag skrev EFTER att jag lugnat ner mig något.

Fyfan vad Nicole skrattade åt mig den kvällen. Jaa, i alla fall. Den natten fick jag typ ingen sömn - å nu förstår jag självklart varför jag är så trött och irriterad. Haha
Har redan hunnit få minst en syster att gråta ;-) Haha nej men inte riktigt. Jag pussa henne förlåt när jag såg att hon blev ledsen!

Gick upp och fixade allt. Gick på föreläsning. Skratta åt roliga kommentarer och "bitches and hoes" (våra lärare KAN vara roliga) Sprang upp och hämtade mina väskor och gick ner till stationen. Just det, innan skolan så var jag och kollade varför jag inte fått någon mobilbiljett och då hade tydligen sjs system lagt av. Det gick inte att skriva ut biljetterna heller. Tur att jag åkt den sträckan ganska många gånger och kände till allt. Och tur att jag kom ihåg min plats på tåget.

Haha! På tal om min plats på tåget. Självklart var den upptagen. Hatar att be någon att flytta på sig. Speciellt när den personen sover. Och den sov. Eller hon, förlåt. Men hon var jättläskig. Och vid en halvsekund trodde jag att hon skulle slå mig faktiskt!
Men sen gick det ganska fort. Internet och musik! Oh yeah!

Pappa hämtade upp mig och hade med sig massa mat till mig. Käkade, hoppade in i duschen. Planerade lite helgen med päronen. Och så har jag bara varit hemma. Mostrar och Sibar kom hit. Idsala likaså. Och Ilhääm! Så har vi haft det mysigt och lekt. Och kollat på tv.
Nu är jag s l u t. Fabbe kollar på Greys anatomy i köket och jag vill inte att något ska avslöjas då jag inte sett det på länge, så jag får inte gå in för att äta :-(
VILL HA MAT!!!

Innan maten så ska jag ner och möta upp kusinen som lånat våra bil och köra in den till garaget. Sen äta å sen sööva gott. MM i Like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0