Oh its such a shame for us to part, nobody said it´be easy.

God morgon,

inatt har jag sovit gott. Vaknat upp flera gånger, men ändå sovit gott.
Det värsta är att jag drömde om Karin (hon som tog sitt liv förra veckan) och just då, i den sekunden så ramlar en av mina böcker ner från bordet brevid mig. Det låter jätteläskigt, men just då var det inte alls. Tvärtom :-)

Sen hade jag en mardröm om imorgon då vi ska ha det seminariet som jag åkte hit för, som vi skulle ha haft förra veckan.
Jag drömmer att jag kommer dit, är i väldigt god tid och pratar med läraren. Plötsligt kommer jag på att jag har glömt mitt häfte hemma, där jag skrivit ner vad jag ska säga. Jag får panik och säger det till läraren. Hon vänder på det hela som att jag inte ens gjort ett arbete, som om jag behöver se vårt arbete för annars hade jag ingen aning om vad vi hade skrivit, som grupp. Jag försöker förklara att det är i häftet jag har skrivit min del av arbetet för att kunna berätta om det muntligt på seminariet, men hon förstog ingenting. Så frustrerande!
Och jag minns hur jag fööörsökte å försökte att komma ihåg vad det var jag skulle säga.

Haha, jag troor att jag ska försöka memorera in allt så att jag slipper paniken imorgon :-)

Idag hostar jag. Mer än igår, men jag tror att det kommer att gå över. Oftast så blir jag "förskyld" på kvällarna och så håller det hela natten, morgonen och så blir jag frisk till lunchen. I värsta fall hela dagen därpå och så lunchen på dag2 så blir jag frisk.
Men nu är jag faktiskt inne på min sjätte dag.

Just det! Det är 1 september idag!
Jag brukar aaavsky september för det händer alltid otäcka saker den månaden. Men förra året hände det inget, som jag minns av i alla fall, (peppar peppar) så vi håller tummarna för i år också!
Annars så äälskar jag september, ååå det är så fint väder å allt :-)

Nu ska jag sno Nicoles dator för att kunna lyssna på Coldplay. Idag blir en bra dag har jag bestämt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0