ååj åj åj.

Sittning igår. å alla som har varit på sittningar innan vet ju hur man mår dagen efter.
men sånt får man ta för att det var så GRYMT KUL! så jävla bra!
Rösten är dock inte med idag, men som sagt.. jag tar det. för såna kvällar är mysiga på ett omysigt sätt. haha.

Vi reselderare hade en egen liten mysig förfesten hemma hos malin, tror att det var där jag blogga va? sen begav vi oss mot kåren och vi var första gruppen på plats. typiskt oss reseledare, bäst på allt. eller något.
haha
vi kom, syntes och besegrade. aa, besegrade på vårt eget lilla sätt. inte så att vi fick pris för det - för det fick poliserna istället. men vi tyckte att vi var bäst ändå. kärlek.

prisutdelningen från igår:

årets nolla: emma. tyckte dock att mattias också förtjäna det priset. mattias - militären som egentligen ville vara reseledare:)
årets nollegrupp: poliserna som sagt. dom vann trots deras jobbiga wiiiiiiiluuuuu wiiiiiiiiluuuuuuu wiiiiiiiiluu och dom där jäkla vattenpistolerna som kom fram i tid å otid.
årets fadder:  jonna, hon efterträder mig på vice ordförande posten i INFOstyrelsen. 110% bra fadder precis som de andra nominerade.

spontan kommentar idag i skolan: men zalga, jag trodde verkligen att du skulle bli årets fadder. helt ärligt.
sa han bara sådär, på tal om ingenting liksom. Det värmde:)

Idag har jag och Hanna varit hos mig och gjort klart rollteori arbetet som vi redovisa för ett tag sen. Kommentaren efteråt var också bra, Hanna fick lite kritik om att hon prata lite för fort och att hon skulle kolla till mig hur jag prata lugnt. Men hon var superduktig ändå!
Så skönt med såna kommentarer, det får en verkligen att vilja göra mer. Visa att man kan mer!

Nu ska jag bara surfa en stund till, sen ska jag och Johan promenera till MAX (så gott, speciellt gott när det är dagen-efter-käk) och sen ska vi hem till mig för att kolla på film med georgina,sandra och christina.

Imorgon är det skola igen! Lärarn sa att vi skulle vara i en skrivsal och så nämnde hon en oförberett tenta. Hon sa "man vet aldrig"
Så vi får väl se och hoppas på det bästa i så fall.

Snart ska jag överföra vilderna och tracka er med dem. fast de flesta ska jag ändå lägga upp på facebook för att det är så många som vill ha dem.

Nu är jag för hungri! TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0