Att flagna är inte kul

Så vad hade den dagen att erbjöda?
Vi åkte inte rullskridskor utan jag promenerande och ilham brevid cyklandes runt centrala södertälje i c:a 1½ timma. FÖR VARMT!
Senare åkte jag till min moster och träffa min andra moster som precis hade kommit hem från egypten. Fick träffa henne i typ 10 minuter eftersom jag skulle hinna duscha å klä på mig på typ 15 minuter. Å nu har hon åkt iväg till italien.
Åkte sen direkt till matchen, vilkeet jädra ös på läktarn! Vilken super förbättring det är på Zelge nu - grymt grymt! Och självklart, vinst!
Direkt från matchen åkte jag och ilham till heron city, vi trodde att vi skulle få se på rush hour men det var en söndag och filmen hade premiär två dagar innan - vad tänkte vi med egentligen?
Ledsna och GRYMT hungriga åkte vi tillbaks till Södertälje där vi försökte ragga med någon kompis till käk på MAX. Men fick vi med någon?

S e r i ö s t människor. VÅR SISTA HELG! Somliga förstår bara inte.

Men Johan, som också läser i Jönköping med mig, förstog. Johan vår vän. Han kom och höll oss sällskap på stan. Vi satt och prata i typ två timmar innan det blev dags för oss å dra oss hemåt.
Fortfarande ledsna, men mycket mättare.

Dagen efter, alltså igår... A, vad gjorde jag då? AJuste! Gick upp runt halv tolv och börja glo på en massa vänner avsnitt tills mamma ropa in oss i köket för käk.
Min å Sibars favvo käk.
Bruden måste ha känt av lukten enda till Linköping för att hon kom direkt från tågstationen hem till oss, exakt då vi skulle börja käka.

Hon överraska mig med ett par sommar skor - gulligt gulligt (:
Sen ringde Johan och vi beslöt oss att efter att ha gjort oss av mor min på stan så skulle han möta upp oss. Han vägra att möta upp oss då mamma var med, laaim!

Gick ner på stan med mamsen där vi hade en del bank och optiker ärenden. Sen gick vi runt i affärer. (Ok, det blev bara H&M, MQ och Make Up Store) Men köpte en kläning och bondelid flipflops i ROSA! Jag, i rosa!
I H&M plocka jag på mig små grejer som mascara, hår accecoarer och nagellack - också i rosa!

Sen en fika där Johan mötte upp oss och en evighet efter det så mötte Christina upp oss. Energin sögs ur mig efter ett tag och vi orkade inte sitta kvar i stan så vi tog med oss kaffe och åkte till ett hemligt ställe i södertälje med en fin utsikt.
Där flippa två av oss (inte jag!) och börja dansa där. Vilken föreställning. Hmm..haha.

Efter kaffet kom sockersuget så jag föreslog en glass nere på Maren och alla andra hängde med, men det var bara jag och Sibar som käka glass de andra tre hade MAGE NOG att käka på McDonalds. Usch.
Vad gjorde vi sen?
Ajuste,alla drog hem till sig.
Vid midnatt när alla i familjen, förutom jag och fabbe, hade lagt sig så började vi kolla på en till hög med vänner avsnitt. Vid två la vi oss. Halv elva blev jag väckt av att Sibar fråga ifall jag ville med på stranden och det ville jag självklart.
Mindre tur med vädret idag. Hade hoppats på å få jämna ut min färg.

Kom hem vid halv fem tiden, började hacka grönsaker till en sallad. Jag Sibar och fabbe satte oss på balkongen för att käka den, gissa om solen brändes DÅ? Grymt typiskt.
Nu ska jag in och duscha och sen ska jag och Sibar hitta på något bus.
Får se vad det blir. Någon som vill slå vad om att vi sätter och fikar på typ, Waynes?

I överimorgon beger det sig tillbaks till Jönköping. Känns helt Ok faktiskt, längtar lite (:  Men jag bävar packningen, ååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0