Francisco

image69


Hej alla syrianska singel tjejer!
Det här är min vän francisco - nånting- delgado och han är en (chilensk, för den tröge) grabb som bor i södertälje och är nitton år gammal, dock en 87a!
Nu söker han Dig, syrian tjej för ett långt och lyckligt äktenskap med barn som kan kalla honom för abo Gabi, abo Jhoni eller varför inte abo Julio?

DU, måste kunna acceptera Franciscos frånvaro på kvällar då han, troligtsvis kommer att äga en klubb när ni har gift er. (Vart exakt han har fått tag på pengarna, kvittar. Men jag kan ju nämna bröllopet...)



Om du mot förmodan tror att det kommer att bli lite knepigt med å träffas, kaffe-träffen-förlovning-bröllop och framför allt bröllopsåresenterna, just för att han inte är syrian så kan jag lugna ner dig med att han redan Nu är läxlärd!

För övrigt så för denna grabb mycket liv ifrån sig, han reser mycket.
 

Här är han någonstans på äventyr. Så resor kommer ju du att få hänga med på!

Jag kan säga detta till dig nu, att Fransisco troligtsvis kommer att accepteras av dina föräldrar då ingen av hans föräldrar varken är alkholister, spelmissbrukare eller ens skilda.
Han har inte så mycket krav på hur du ska vara som fru förutom att du ska laga mat åt honom, städa och tvätta lite, lita och stötta honom och till slut det viktigaste. Din släkt ska vara loaded.

Garantier.
Jag garanterar att ni kommer att gifta er. Men sen hur ni har löst ekonomi frågan i ert äktenskap kommer jag nog inte att veta, men får han era ekonomiska presenter från bröllop som NI har fått av DINA släktingar så garanterar jag ingenting.

Hör av er till mig om ni är intresserade!

Kommentarer
Postat av: Lisa

snygg kille!! jag är intresserad!!

2007-08-22 @ 17:12:26
Postat av: Siamak

Abri ge mig hans nummer nu, han skulle passa min lillebror!

2007-08-22 @ 17:56:51
Postat av: Faabbe

Klockrent!

2007-08-22 @ 21:47:23
Postat av: elisha

synd

2007-08-22 @ 22:20:41
URL: http://elishas.blogg.se
Postat av: Frans

elisha! är du gammal nog att han nåt sånt här ens? passa dig när du ser mig på gatan, jag skulle springa om jag vore du! Sina, du vet att det kommer bli du och jag i slutändan! <3 haha

2007-08-24 @ 01:07:07
Postat av: elisha

hahahaha:D

2008-03-14 @ 23:05:21
URL: http://klichaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0