igår kväll

efter många om och men så stack vi till barolo ändå. satt där ett par timmar och diskuterade allt från en fest som är på g till hur min kusin och hans fru träffades (han var inte med oss utan det var hon som berätta hur det hade gått till)
Sen åkte vi och hyrde filmen cinderella man. Kussen hade sagt att den var jättebra, att hans killkompis hade sett den fyra gånger och gråtit till den varje gång.

What the eff? (som en viss perezhilton.com brukar säga)
Den var ju inte dålig direkt, men gråta till den fyra gånger? Tårarna var inte ens nära EN gång!
Jag lyckades i alla fall hålla mig vaken två tredjedelar av filmen - grymt stolt. Vaknade runt halv elva men är redan sömnig - a little wierd, but that's just my lifestory liksom:p

Nu ska jag fylla in en blankett till försäkringskassan, ringa vårt försäkringsbolag ang. min mobil och sedan får vi se hur man förgyller resten av dagen. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0