insparken, del 1

Å.fy.fan.

Minns inte ifall jag nämnde att vi hade kick off med alla faddrar, i inlägget innan?
Vi hade det i alla fall, nyttigt på dagen - mycket mindre nyttigt på kvällen. Och ingen nytta alls på kvällen. Det blev för mycket helt enkelt, det gjorde det. Och jag som brukar vara så duktig när det gäller alkohol och fest. Men! Det hände under kick offen i alla fall, nu under insparken har jag skött mig riktigt bra!
Nu har jag en grupp nollor som jag tar hand om ju! Vi är reseledarna under insparken (vi på MKV programmet har yrken som tema, så det är brandmän, polis, livräddare osv) och vi är INTE scouter, som alla går runt å tror!

Vi vann, det första vi gjorde som grupp. Då tänkte jag att alla i gruppen kommer att bli taggade och kämpa igenom hela veckan. Men icke. Jag är för tävlingsinriktad för min grupp, men än så länge så har jag kunnat behärska mig. De är ju för gulliga.
Men däremot! Däremot, är min grupp BÄST PÅ FEST! Helt ärligt, vi är den enda gruppen som håller igång en hel kväll på kåren. Och vi håller ihop! Det är en del faddrar som festar ensamma eftersom deras nollor inte dyker på framåt kvällarna, men inte mina icke (:

Efter bara två kvällar av festande och skrikande så har jag förlorat min röst. Till mitt försvar så brukar jag tappa den med jämna mellanrum.
Idag har jag även haft kursstart, grymt mycket att göra redan! Tre böcker ska köpas, varav en av dem kostar....håll i er. 900 spänn! PANG PÅ liksom.

Nu ska jag hemåt, käka något och sen drar man ut. Innan samlas vi faddrar med våra nollor, bestämmer var vi ska förfesta och leka "Jag har aldrig..." leken å sen mot kåren-vår ledstjärna. haha!

Men innan ska jag hinna med annonsen, så håll i er ni syrian tjejer.

hursomhelst, hursomhelst.. tack för mig


Kommentarer
Postat av: elisha

tack zalga för att just DU ska "prata" med mig när ja behöver göra de me DIG!!!
saknar dig:P

2007-08-22 @ 22:21:57
URL: http://elishas.blogg.se
Postat av: elishaa

skrev på fel plats, e meningen att ja ska skriva de nedanför

2007-08-22 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0