min nya lägenhet

det spökar i den. helt seriöst.

det finns två mega stora sittkuddar i vardagsrummet och häromdan när jag gick förbi dem så hade de "fällt" trådar. Alltså, inte små trådar utan såna frans-trådar som finns i hörnet på dem. UTAN ATT NÅGON ENS HAR RÖRT DEM! Jag sket i det. Men igår hände det samma sak men bara på ena kudden-samma kudde!
Men jag var för trött för att bry mig om det.. men sen när jag skulle lägga mig, precis sådär innan man faller in i sömns så låter det som att det är någon som öppnar min ytterdörr!!

Jag väntar lite, sen låter det som att de foortsätter att öppna dörren, och utöver det så knakar golvet!! Det resulterade i att ja knappt fått någon sömn inatt (enda nyktra kvällen då jag tog mig hem strax efter midnatt efter kåren)
Så nu ska jag hinna träffa en tjej i min klass för att prata om hur vi ska lägga upp vårt arbete och seminariet som vi ska ha på onsdag, sen till systembolaget sen till skolan igen-möta upp mina fina nollor sätta dem på bussen mot kinnarps arena för en akademisk introduktion. Efter det är det SWE, ett stoooooooooooort poolparty på rosenlundsbadet!

Är för gammal för så här mycket fest. Helt ärligt.

Men jag saknar alla där hemma. Och tycker om er som kommenterar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0