Rekåård

Nu har jag slagit ett rekord! Igår hade jag c:a 30 sidvisningar! SVårt å slå det va?;)
Haha
Nu börjar jag i alla fall peta lite mer på bloggen, lägger till länkar och så. Inte för att jag satsar på att bloggen ska bli en av dem största, men jag tror att den kommer över åtminstone 30 sidvisningar.
Men om sanningen måste fram så var det inte så många unika besökare, 2 st? Nån måste helt enkelt ha gått in och läst flera gången - eller något. Vet inte riktigt hur dem gör statistiken här...

Igår var jag i alla fall hos Sandras syster för att göra sandras hår inför hennes kusins bröllop. Det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss. Men det var bara att locka om det! Men med denna gång med locktång.
När jag hade ungefär 2 slingor kvar att locka så kom resten av hennes familj fram. De hade åkt från Jönköping hit. Så det var bara att börja med hennes mors hår.

Hungrig, trött och lite ryggont åkte jag till min fabror på ett besök, i hovsjö. Och efter det besöket var det dags för andra besöket, hos moster i Rnge. Där var det en massa lek med barnen, speciellt med den där lilla flickan - kusinen min. (:
Sen tog dagen slut! Så var det med det liksom.


Inatt drömde jag att Gynning dog, vad heter hon? Carola? ...Carolina! Men sen visa det sig att det var nån pojkvän till henne som bara drev. Skit kul.

Blev väckt av pappa som sa att mamma hade gjort våfflor åt oss. Det var bara att skutta upp direkt!


Har ingenting planerat idag, men ryktet säger att jag har fått min lön. Så något att göra idag blir det nog :D



And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now

And   big   girls   don't   cry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0