abc

Det var skönt att få komma ut idag! Jag och idsala tralla ner på stan och där köpte jag julklapp till både sibar och fabbe, tror jag aldrig någonsin varit så effektiv som jag varit i år gällande julklapparna! Å ute i så god tid! (brukas oftast vara ute sista dan på stan)
Haha igår när jag var och skulle betala för Idsalas julklapp så träffa jag en bekant, eller... aa vet inte riktigt vad man ska kalla det här. Men i alla fall, såhär löd konversationen:
- Visst är det zalga? (vääldigt tveksamt)
- aaah haha
- du! vet du hur många gånger jag gått fram till din syster och börjat prata med henne som om hon vore du!?
- HAHA! jag vet, hon sa det! 'zalg, det var en som prata med mig idag å jag troor att hon trodde att jag var du för hon prata påååå'

Å så garva vi på ett bra tag, haha

Jag köpte en snygg scarf/halsduk från MQ. Liknas som där palestin sjal, men det är med stjärnor istället för...aaa, vad dom nu har. Jag tycker i alla fall att den är assnygg, men det gör inte mamma, moster, sibar, fabbe..eller, aa, någonannan överhuvudtaget:p
Jag sprang hem å kolla på reprisen av DH sen så kolla vi på One three Hill å efter det åkte vi till moster för å hälsa på. Efter det besöket åkte vi till sibars kusin för å testa festkläningar...

Körde hem från... vafan heter det stället? det är typ södertäljes tråkigaste stadsdel, såhär-tragisk. Boda något? Körde ia alla fall därifrån till moster i saltskog å till södertälje syd för å hämta utmin biljett å så tillbaks!
Gjorde det duuuuhuuuummmaste man kan göra i trafiken. Men det tänker jag inte berätta om. Jag kan berätta om en grabb som jag irriterade skiten ur igår i alla fall

Jag köör på en hyffsat liten gata å framför mig ser jag hur en idiot försöker köra ut från parkeringen, idioten kör ut nästan på halva körbanan! När jag upptäckte det så höjde jag handen och blev "lite" arg...sådär, typiskt invandrare?
Å det såg han så han börja köra efter mig, FÖR nära. Vi kör ner för en till gata, en rondell, en till gata å sen kommer vi fram till telge energi backen Å DEN e brant(/d?)
Lite svårt å stanna "mitt i"  backen för å låta bilarna åka förbi så man kan svänga in i ännu en backe. Jag gör det i alla fall och gaaaaasar ifrån honom. Höhö
Å så sa jag: FÖLJ EFTER MIG NU DÅ DIN LILLA PUSSYY!!!
Min syster skratta och mamma frågar om jag precis svor...

Ska ta å lägga mig. Åker hem imorgon! upptäcker dock att jag inte har lektion förrns på onsdag, men men!

JALLA BAJ

Kommentarer
Postat av: Uppdrag S.o.S.

HAHAHAHA (syftar på det där med din syrra)

2007-12-10 @ 00:40:43
URL: http://uppdrag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0