Bilder!

I september-oktober nångång var det återträff för alla som var på gotland under en vecka i augusti. jag kunde tyvärr inte vara där för å träffa alla, men dom fick i alla fall med sig en skiva med alla bilder som tagits under de dagarna. Det blev en 6-700 bilder? Och tro mig, då har fotografen raderat en heeeel del. Bara under fotbollsturneringen tog jag. ensam, omkring 100 bilder!
Syrran var på återträffen och fick med sig den här skivan, enda sen dess har jag velat se dom så jag snodde skivan när jag var hemma i oktober nångång och varje gång jag gått till skolan så har jag glömt den här skivan. Men inte idag! Idag har jag kollat på bilderna, för första gången.

Och vilka blandade känslor - likt pmsen. Först vare såhär, fina typiska bilder..strand, glada miner och en massa sånt. Då var man glad och längtade tillbaks till sommarn (trots att vädret var asfult) sen kom bilderna på Fuat Deniz. Och först kändes det sådär lugnt... och sen blev jag arg för att han föreläste just på den dan min grupp hade ansvar för maten. Sen fortsatte bilderna, ännu en dag hade gått och dagen efter var det dans på kvällen och var det bilder på honom när han (tror jag) lärde sig dansa nån viss "gruppdans" och jag lovar, jag hade gåshud under de 200 kommande bilderna och tårarna var grymt nära, ännu en gång. Men sen så kom bilderna från sista kvällen då vi skulle spela upp en teater och/eller en dans. Och jag börja garva, aaa jag skratta till och med högt vid ett tillfälle, likt Ingeborg på våra läsetimmar nångång under hogstadiet.

Jag kanske visar er lite bilder från gotland nångång under nästa vecka. Just nu kan jag inte överföra alla 700 bilderna till mitt konto...

Vet fortfarande inte när jag åker hem faktiskt. Klurar väl ut det. Om 1 h 20 min ska jag ha ett seminarium - vill bara bli av med det nu.

Ajuste! en grabb som sitter framför mig (sjävklart, en pedagog - what else?) här i datasalen, han hade för ett litet tag sen en snopp på hela skärmen. No kidding. Han satt och läste i hans bok, så jag tror inte att han insåg vad han hade på skärmen direkt.
Men lovar att den bara var där i typ fem minuter.

Aaaanyway. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0