!!

Å heeeeeeeeelvete vad folk har läst!
Okej, nästan så att man får panik och tvingar sig själv att skriva något.. jag har verkligen inget att skriva.
Idsala tvingar mig att blogga bara för att hon är sekunder ifrån att slasha sin wrist. Men nu har jag lagt in henne i samma konversation som David, han är nog också hyffsat nära till självmord... så dom kan liksom planera allt tillsammans. Piller? Pistol? Eller, det bästa: slash your wrist?
Fast nu nämnde david något om en handgranat, så det lär väl bli deras väg ut...

Anyway.
Ajuste! När vi spela Barn Geni så sas det ju en hel del roligt. Här är en, av många roliga kommentarer
Jag ställer Fabbe frågan:
Vad föddes Jesus i för byggnad?
Elisha och Sina lyser till!
Fabbe funderar...
F: men vadå byggnad? han föddes inte i en byggnat
Sina och Elisha: jag vet jag vet!
Z: JO han föddes i en slags byggnad
F: okeeej....Jerusalem
S och E: HAHA
S: får jag säga?!
Z: säg...
S: Betlehem!
E: Men är ni dumma?! KRUBBA!

Hur ska jag sammanfatta det här? Jag låter det helt enkelt bli! Måste bara tillägga att vi garva oss igenom dessa rader.

För övrigt, svaret var självklart i ett stall.


Tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0