Hej å hå!

Vaknade redan vid elva idag, och det kanske... bara KANSKE berodde på att alla mina två yngsta systrar + mamma var hemma?
Jag låg kvar och drog mig i ett braaa tack, tror t.o.m att jag sov om, för att när jag vakna så var det heelt tvärtom. Fabbe och pappa var hemma men inte Elisha och mamma.
När jagkom in till köket såg jag att det bara var pappa var hemma och min första tanke var "ånej, jag får plocka undan bordet och disken" men sen så kom fabbe in! Höhö

Nu har i alla fall alla nötter gått ut åt varsitt håll och jag är ensam hemma. What to do? Måste kolla igenom PP från min lektion från i tisdag, som jag missa. Måste även bädda sängen nu när jag är ensam hemma och inte har någon syster att myta...

JA! Pappa ska köpa Astrids jul till oss! Det är alla julavsnitt från Pippi, emil, ronja och lotta! ska sitta och kolla på den HELA dagen!
Fan, jag har en sån enorm lust för fest alltså - på tal om ingenting liksom. Men måste hålla mig till MKV middan! Måste måste!

Fabbe ringde mig och sa att hela centralstationen är full med poliser, helt avstängd för människor å bussar! Det är tom helikoptrar ovanför - någon som vet något?
Jag springer ut på balkongen å kollar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0