I bibblan på en lördag

ja, precis. Sitter i biblioteket idag... ska bara låna en bok som jag ska sitta och läsa i hela helgen. Ingen skönlittratär - tyvärr utan en kursbok, Kathleen Fearn-Banks bok "Crisis Communications A Casebook Approach". Jippi.

Idag känns det lite bättre faktiskt. Inatt drömde jag något som jag anser vara en vägledning när det gäller mitt praktikvalet. Eftersom ingen av mina kära kompis OCH vänner verkar förstå mitt problem så väljer jag att tro att min dröm försökte vägleda mig.
Men sen så drömde jag även att jag var en spice girl och att vi sprang ut på en megascen och fick världens kick av alla fans som stod på både sidorna av scenen.
Sen så drömde jag om min mormor, hon cyklade... i mottsatt sida av den jag gick. Alltså, jag såg var ute och gick (tänker inte berätta hela min dröm) och denna "promenad" handlade om min en stig i mitt liv, alltså att jag helt enkelt lever livet och blir äldre. På samma stig kom mormor cyklande, men hon cyklade förbi mig.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0