LISTAN!

Fredag eller lördag?
Fredag, då har man hela helgen framför sig.

Bakfylleångest eller bakfyllespy?
Har inte haft någon av dem, men skjut mig istället för å spy - så bakfylleångest!

Tåg eller buss?
Tåg!

Hemma eller borta?
Hemma!

Shoppingresa eller charter?
Charter. Shoppingen har jag 30 min ifrån mig

Skola eller jobb?
Hmm. När man jobbar längtar man till skolan och så tvärtom. Men jag är en praktisk människa, så i så fall, jobb!

Solarium eller brun utan sol?
BUS! Solarium ger dig en massa bakterier och FRAMFÖRALLT - rynkor! Gud förbjude!

Storstan eller landet?
Storstan - trots att scouten i mig skriker.

Svenska eller amerikanska idol?
Svenska. Jag kollar inte på den amerikanska?

Krogjobb eller polis?
Idag, krogjobb. Men aldrig något jag skulle vilja jobba med i 30 årsåldern

Hund eller katt?
Spelar nog ingen roll. Någon som man lättast slänger bort om man börjat tröttna...

Dryck och mat:

Favoritdryck?
Jag har nog ingen favorit så...men jag kan säga såhär? Aldrig vatten, cola light och Teuqila! Och igår såg jag att ÖoB gjorde reklam för bananjuice? Nej tack.

Dricka på förfest?
Hmm.. beror på. Öl och cider kissar man ut på sekunden, vin är en big no no efter min insparksvecka då jag enbart drack det. Så, nu är jag tillbaks till grogg. Två stark öl innan groggen så man slipper spritsmaken!

Fyllekäk?
Mimi aka miljonären utanför kåren - en varm korv! Trots att hon ALDRIG har varm korv, bara en massa tjocka korvar.

Bakiskäk?
Pizza eller kebab

Favoritmat?
Åå, massor. Kuttle, tabbole, sfiha, apprach, lasagne...äh, säg all svensk och syriansk husmankost! Lika bra.

Fisk eller kött?
Kan inte äta lika mycket kött längre och har nog inte ätit fisk på ett helt år, så fisk!

Kaffe?
Ja tack.

Räkor och kräftor?
Ja tack!

Vad åt du senast?
Frukost. Ett par klitchat med kaffe

Godast grönsak?
Advokado, LÖK (fast inte själv) å massa andra

Potatis eller pasta?
Potatis är bland det äckligaste som finns. (åtminstone kokt)

Lagar du mat själv?
När jag är i Jönköping ja. För första gången igår lagade jag mat här i Södertälje

Kläder osv:

Jeans eller tights?
Jeans är snyggast. Men just nu har jag hellre tights.

Slappt eller tight?
Var det underförstått att man skulle ta jeansen? Både tight och slappt.. så länge det inte är för slappt!

Väska eller ficka?
Ficka

Favoritfärg på kläder?
Tydligen grått, höhö. Har kanske ett enda plagg som är svart...

Mörka eller ljusa jeans?
Måste nog säga mörka.

Uppsatt eller utsläppt hår?
Nuförtiden, utsläppt... man ska ju kunna ha mössan på sig utan att behöva se ut som ett UFO

Vilken hårfärg har du?
Svart. Fast i provrum - med det starka ljuset, ser det brunt ut.

Pushup- eller trekantsbikini?
Trekantsbikini.

String eller hotpants?
Hotpants

Vad använder du för smink?
Foundation och mascara - ibland rouge.

Killar och tjejer:

Viktigaste personlighet hos en kille?
Intelligens och ha en nära relation till humorn

Skulle du påstå att du är feminin?
Idag, ja. Haha

Har du någon gayvän?
Det tror jag inte. Kanske?

Snyggast frilla på en kille?
Jag vet exakt hur håret ska se ut, men grymt svårt att beskriva det. Men sen gäller det ju å ha rätt huve för frillan

Bröst eller rumpa?
Rumpa!

Är du kär?
Hell no.

Snyggast frisyr på en tjej?
Hmm... Jag älskar långt, tjockt, vågigt med volym. Fast sen är det så olika, beroende på vad man passar i.

Vill du ha en frisyr, som du inte vågar klippa dig till?
Jag tror det. Jag älskar mrs beckhams frilla men vet att jag aldrig skulle passa i det. Sen så har jag ju redan haft så kort hår innan (- mot min egna vilja!) och då såg jag ut som en svamp...

Silikonbröst?
Nej tack.

Känner du någon som haft sex med fler än 50?
Haha. Tror fan det

Kärlek vid första ögonkastet?
Njäe.


Övrigt:

Vilka bor du med?
I jönköping, ensam. I Södertälje med min familj + två fiskar.

Vart vill du flytta?
In till stan (sthlm)

Klipper du dig ofta?
Nej.

Mest musik eller bilder på datorn?
Bilder

Skulle du kunna jobba gratis för välgörenhet?
Ja! Fast inte för en längre period...:p

Känner du någon som var med i tsunamin?
Säkert.

Kan inte leva utan?
Familjen

Vad är den högsta summa pengar du hittat?
En tjuga?

Vilken är din favoritrestaurang?
Vettefan. Mitt kök i Södertälje

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Ja! Nån vacker dag ska jag göra både - men kanske inte på samma dag då...

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Syrien, blir det nog

Har du en egen trädgård?
Nej

Favoritpizza?
Capricciosa

Chips eller popcorn?
Popcorn

Vilken färg på läppstift använder du?
Läppstift? Nej tack. Läppglans - så lite färg som möjligt. Och absolut inte Elizabeth Arden, om jag inte vill ha ankläppar igen...

Apelsin- eller äppeljuice?
Innan var det äppel, men nu är det apelsin!

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Det måste ha varit i lördags? Eller nej, juste! Vi käkade ju i söndags på heron. Jag, fabbe, Idsala och Sibar. SIbar käkade grekiskt, vi käka kebab

Favoritchoklad?
Marabou

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja, flera! Basket och Spice girls - look a like tävlingar!

Är du bra på matlagning?
Det skulle jag nog vilja påstå. Jag ska laga mat till mina systrar idag också... bara en sån sak

Klarar du att tanka själv?
Självklart, fick till det vid första försöket utan att någon visa hur det skulle gå till

Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola, tror jag... börjar gilla Pepsi lite mer nuförtiden.

Vad var det senaste du handlade?
Har handlat så mycket på senase satt jag knappast kan minnas...Men det måste nog ha varit min käning, tunika och plånbok från Monki

Har du kräkts offentligt?
Ja, på ett ställe där det inte går å bli mer offentligt

Favoritparfym?
Calvin Klein - ephoria, Lancome - miracel M.M!
 
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Vill man ens bli rik?

Hade du mycket hår som liten bebis?
Är det meningen att jag ska komma ihåg det? ...höhö, nej men det hade jag inte

Vad har du i din väska?
Vad har jag inte? Skolhäfte, pennor, två tidningar, läppglans, mynt, papper,papper,papper, kvitton,armband, vantar,plånbok,tuggummi,kalender, usb-sladd, nagellack,tågbiljett,MKV middags inbjudningen och lite mer papper.

Bäst på tv?
Grey's anatomy, Oprah, Deperate Housewifes, Room Service, dokumentärer, Efterlyst, One Three Hill, Las vegas.

Sexigaste mannen?
Får jag skriva en lista?

Sexigaste kvinnan?
Hmm...Brittan, om hon inte vore så ofräsch. Annars Kylie Minogue

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
? Favoritsak...? Jag ber?

-----
Aha, vad det hela listan? I alla fall, denna skulle publicerats precis efter mitt senaste inlägg men tjockis fabbe tjatate så mycket om maten så jag var tvungen att gå upp för å laga. Måste nog erkänna att jag aldrig ätit så äcklig korv stroganoff innan, inte för att den var sådär, äcklig äcklig. Utan, man kan liksom inte misslyckas med något så enkelt!
A J A
Stack ner på stan med Sibar och Fabbe. Jag blir bara fattigare å fattigare! Köpte en julklapp till pappa, en skinnplånbok - nu kan han inte skylla på fel storlek som han gjorde med skinnhandskarna han fick förra året! Mamma fick en sminkväska. Min syster Elisha fick också en julklapp, eller två förresten.. men jag skriver inte vad det var för att hon brukar läsa här. Å så köpte jag två presenter till Idsala också, skit stora. Som tur var hade vi med oss pappas bil. A vi åkte bil hemifrån oss.
Sen åkte vi till coop, handla chips godis och popcorn å åkte hem till oss för å kolla på Idol finalen. Jag röstaste på Amanda! Och lät Sina få rösta å lyssna på Amandas röst när man röstat.
Jag slog in Idsalas presenter as snyggt! Det tog sin lilla tid måste jag säga ;p
Vi kollade lite på Ensam hemma också - klassiker.

Runt elva åkte jag och SIbar till hennes bror å hans fru för å bara sitta å glo. KOm hem för en lite stund sen å nyss kom pappa hem, han har jobbat sen 06.00 imorse! Tills NU!

Hahaha. Måste berätta om det roligaste. Efter att dom sagt att Marie vunnit (för övrigt som var det på sämsta sättet man kunde säga på! Stackars Amanda som trodde att det var hon från början bara för att "vuxen" Marie ska vara -å-va-gla-ja-e-för-din-skull!!) så hör vi efter en stund, jag fabbe å sibar satt i köket medans elisha och sina kolla in deras sovrum, att sina ligger utanför köket i hallen och gråter ihjäääl sig! Hon ville så gärna att Amanda skulle vinna! Stackaarn.. och visst har hon världens elakaste systrar som röstar på Marie flera gånger?
Hon blev verkligen ledsen.. och när vi retade henne för det så skakade hennes haka HAHAHAHa
Men jag lät henne rösta från min mobil i alla fall :p

Jag ska nog ta å lägga mig snart! Kom på idag att jag åker snart men att jag också bara har typ 8 dar kvar i Jönköping innan EN HEEEL MÅNADS JULLOV! EN HEL!!!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0