rastlööös

A, det har gått så långt satt jag loggat in på suryoyozone - SÅ LÅNGT! Lyckades lämna det hyffsat fort.. surfat runt i mer än en timma. Och så ställde jag mig frågan; kolla på lite tv?(c.s.i new york) eller lägga sig direkt?
-Äh låt oss kolla vilka sidor jag har kvar att besöka...kollar igenom. Längst ner på adressfältet hittar jag www.playahead.com och tänkte (ännu mer) nu fan har det gått över gränsen!! Och slänger mig fort på www.blogg.se istället!

Vet fortfarande inte om jag ska kolla på csi eller lägga mig direkt? Hur som, så MÅSTE jag upp tidigt imorgon! Tror att det är det som gjort mig så hängig - sova bort halva dan!


Det får bli lite csi och däcka sig lite på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0