SNAPS

När man vaknar med världens magont och inte har några värktabletter hemma så säger jag bara det här; snaps funkar!
Haha

Mamma såg hur innerligt jag led så hon öppna en såndär skåne snaps flaska till mig å sa "drick det här så mår du bättre" hahaha
Efter en timma så funkade inte riktigt så bra så då gav hon mig en mini tablett som hon har fått utskriven till sig själv för hennes ryggont. Det funkade ska jag säga er! Oj oj oj.
Jag har legat med en kudde mot magen och en filt över mig sen jag vakna fram tills efter OntThreeHill och bara har äckligt ont, men den där tabletten gjorde susen.
Men sen började jag iofs kallsvettas, men vad gör det när man slipper ha så jävulskt ont? Dumt att glömma sina tabletter hemma, dumt dumt...
Men nu mår jag så bra satt jag skrattat i en hel timma i sträck - a man måste ju ta igen förlorad tid, eller hur?

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0