up and away!

Hej alla
har precis packat sönder mitt liv och bärt sönder hela mig själv genom å bära allt detta till skolan. Min vanliga väska är SMOCKAD med mitt DUNTÄCKE, +ett skrivhäfte+julläsning på typ 80 sidor+en tidning och jag vill inte ens veta vad det finns i sidofacken. Sen har jag en sportväska proppad med kläder, a jag har tom en jacka där i. Å så en Ikea påse med tre julklappar, en kartong med skor och en kofta över allt. Jag var sönderkörd innan jag gått klart korridoren jag bor i. Vi får hur det här ska gå, jag ska ta mig från skolan till juneporten och det lär sin lilla tid eftersom jag måste ställa ner allt hela tiden så att armarna får tillbaks blodet.

Jag som bor "centralt"....om jag bor centralt just nu som bor jag tamejfan i Åhléns huset i södertälje! Det här är inte riktigt vad man kallat centraalt innan...

Men jag har i alla fall lyckats köpa mig en biljett hem nu, med tåg. Får se om jag lyckats köpa endast en biljett nu och så får vi hoppas att jag inte stötter på någon när jag e påväg till tåget som erbjuder gratis körning till södertälje....

Jag är hemma om sex timmar! wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0