sjätte i sjunde

Idag vakna jag av att det var föör hett i rummet, ville sova mer men tänkte på att jag inte skulle kunna sova senare idag å jag borde egentligen ha lagt mig för en timma sen...men det blir ju aldrig som man planerat när det gället sömnen.
Imorgon bär det sig i alla fall av till Norrköping för ett bröllop. Ska bli kul å få gå på ett bröllop där man inte ser samma människor på hela tiden å att få se hur folk utanför Södertälje firar - men ingen gör det som Oss ändå;)

Idag har jag suttit och retats med mina två yngsta systrar och mamma, städat, kollat på en massa Vänner avsnitt och umgåtts med Sibar och Idsala (mina kusiner, för er som inte vet). Sedan åkte vi till vår moster i Saltskog, där alla systrarna hade samlats (mamma och hennes systrar)..retades lite med dem med sedan bestämde vi oss för att komma tillbaks till mig. Å här satt vi och kollade runt på Youtube, måste få dela med mig av dagens favoriter; "BLOOD!!"  och  she's kicking his...ask!! 
För söta båda två (:



Försöker att lista ut hur man kan länka till bilder genom vissa ord, men det går sådär.


Uppdatering:
YEI! Det gick! Nu ska jag länka till massvis med grejer, hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Meryem

alla m blogg e hippa!

2007-07-08 @ 22:59:02
URL: http://meryemvoncan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0