Ajuste!

Skulle ju komma tillbaks till bloggen för å berätta om gårdagen.
Syster yster hade artonårsfest igår och hade innan stressat ihjäl sig över att hon inte kommer att ha tillräckligt med folk.
När jag å hon var i lokalen ensamma och fixa fram mat och snacks så kom första gänget in, med världsbäst present. Hon hade berättat att hennes klasskompisar hade gaddat ihop sig å köpt något som är så tungt att dom inte kunde åka kollektivt in till södertälje, lina hage.
Å vet ni vad det var?!
Ett (hyffsat) stort akvarium med två fiskar!! Hur jävla grymt är inte det, på en skala 1-10?!
Den ena fisken döptes till Sjörövar fabbe och den andra till Kapten krok...det är väl något internt mellan dom.
Sen kom ett gäng oinbjudna grabbar. Och sen börja folk droppa in i ett par timmar..och festen som helhet? Hur jävla rolig som helst!
Jag hade det jätteroligt, verkligen. Och artonåringar är härliga å festa med :p
Man vet liksom med en stor säkerhet att man inte hamnar i djupa-djupa filosofiska diskussioner som man lätt gör med högskole-studenter. Visst, dessa kan vara roliga ibland.. men näe. Skål för artonåringar!

Känns skönt att det kommer att vara en hel del fester nu i en månad... har knappt festat denna termin faktiskt! Säg vad ni vill, men jag faktiskt inte det!

Idag har jag suttit och ugglat hela dagen. Dagens bästa måste vara mammas grymt spontana kommentar som hon slängde ur sig efter lunchen.
Framåt kvällen kom Sjuk-skinkan (Ilham) och Sibar hit på besök...
Ilham skulle vara rolig när Fabbe sa något om bajs..
Ilham: Öhh..haha..Turtle -något-något.
Fabbe: Turtle? Va?
Jag: Turtle är sköldpadda
Fabbe: Aa, men jag fattar inte...vadå turtlenågot-något
Vid det här laget hade Ilham redan börjat garva medans vi kolla på henne som frågetecken
Ilham: Ja men alltså, fattar ni inte? Sköldpaddor brukar ju dra in huvudet i skalet!
Alla: aaaaaaaaa?!
ILham: JA! Och samma sak händer det med bajset, först kommer den fram men sen går den in igen!!
Å detta försökte hon säga bland all garv.
Jag: Alltså, det däär...måste ha varit världshistorians sämsta skämt!!
Och hon fortsätter att garva, hon tycker ju att det är as roligt.
Dom andra hände också på å sa att den var dålig, död, torr..SÄMST!

I alla fall. Sibar stack sen så jag fabbe och ilham kom in till mitt rum och kolla på lite spice girls videos och prata gamla minnen.
Runt elva skulle Ilham gå, men då stoppa jag henne och fråga om hon ville se vad jag hette på MSN.
ILham: Vad har du gjort nu då?! (alltid misstänksam)
Då visa jag att jag hette "Med Fabbe och sjukskinka" Och garva ihjäl mig.
Fabbe: VAdå sjuk skinka?
Jag: Översätt till engelska!
Fabbe: .....aa....siick...
Jag: Nej, ett annat ord..ill!
Fabbe: vad är skinka på engelska?
Ilham: ham! (lite irriterad)
Fabbe: aa....iiill....häm.ILHAM!!!!!!!!! PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
hon ramla i princip av min säng som är mer än en meter hög.

---------

Nej, har försökt att hålla upp ögonen hela dagen. Och nu måste jag verkligen få sova!
Natti natti o
hubo!

Kommentarer
Postat av: zalga

Zalga än en gång,vad har rubriken "NI HAR INGET LIV" med hela inlägget att göra?:P

2007-11-15 @ 21:02:10
Postat av: elisha

okej, för deet 1, ill ham va inte så kuligt:) för det andra vad är HUBO?!

2007-12-01 @ 20:27:54
URL: http://elishas,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0