bloggen är den...

...sista jag har tänkt på, på senaste tid. Har inte haft samma lust som innan - me likey! Det är as kul med så många bollar i luften!
Men två grejer som jag gått runt å släpat på sen jag börja skolan börjar ge mig grym magont alltså. Ett, praktiken. Två, projektarbetet.
Och jag är den enda i hela klassen som har ångest över får femte termin! Metod kurs på 10 och en c uppsats resten av terminen! ÅNGEST ÅNGEST!!
Praktiken är på G nu i alla fall. Ringde Scania igår och assistenten till informationschefen verkade vara HUR trevlig som helst. Nu ska jag bara skriva ett brev om mig och mina...uhm..kunskaper.
Det enda som har gjort att jag inte velat söka praktik.. eller jobb för den delen också! Är att behöva skriva ett CV! HUur jävla svårt behöver det vara egentligen?!
Fick lite skjäll (skäll?!:S) av mamma å pappa igår. Dom tycker att jag är dålig med å ta tag i saker å ting.. och om Pappa klagat - då äre illa!
Mamma förstår man lite. Stressomanen. Stress människornas drottning. Stressen själv.

Haha. Vet ni vad jag gjorde nyss? Jag läste igenom några av mina inlägg.. min blogg är fan rolig ändå! Jag hör mig själv prata när jag läser dom. Det sa Idsala också "jag ser dig framför mig stå och berätta om dina dagar och upplevelser, du skriver som du pratar" något sånt var det :p
Haha. Men jag är tamigfan rolig. Skrattar åt mina egna skämt - någon måste göra dig,eller hur?

Stressen kom in i mitt rum för fjärde gången nu och sa åt mig att bädda sängen och städa mitt redan stökiga rum. Och då har jag bara suttit här i 20 minuter.
Jag å hon å Fabbe ska till lokalen och fixa den till ikväll då Fabbe ska ha sin fest.
Hörrni, hon har ett gäng tönt-kompisar som smsar henne samma dag som festen för å meddela att dom inte kommer. Därför ska mina kompisar ställa upp, ni är härmed bjuda på hennes fest. Alla är välkomna!
Det är mat. Tårta.Snacks.Dricka och massa dans - hela kvällen lång.
Sen ska vi till det där stället skopunkten därman får välja tre par skor å betala för två. Stressen har mordhotat mig om jag fortsätter gå med mina skor som är lite sönder bak i hälen.
Vi får se om jag ens hittar ett par som jag gillar. Jag var ju där med pappa för ett par veckor sen, hittade nada.
Äh. Får väl ta något nu.. så stressen slutar knacka på min axel.

Seeen ska jag nog ner på stan för å försöka hitta något att ha på mig ikväll!

hubo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0