Helt ärligt nu...

NÅGON AV ER HAR INGET LIV!
Statistikschemat är heeelt störd just nu, MEN I ALLA FALL!

Möter var inte så bra som jag hade hoppats. Hade velat få den där känslan av att vilja resa nu, nu, nu!! Den hade jag iofs redan innan, men ändå...lite mer.
Istället prata dom mest om att dom GÄRNA hjälper oss, men gör inte saker ÅT oss. Men no shit? Å att man, redan nu, ska börja planera. Det är visum, uppehållstillstånd, pass, försökring, (vissa länder kräver att det ska vara en viss försäkring av ett visst försäkringsbolag) och andra länder kräver helt andra grejer. Och sen ska man hålla reda på hur många poäng som man måste ha, både här å där. Å jag har ju poäng för att jag engagerat mig å dom poängen ska jag hålla på med. Och massa, massa. Massa annat tjlaffs.

Mackan var i alla fall höjdpunkten. Eller nej, att träffa alla klasskompisar som just nu har tentaångest!
Gustav har bestämt sig för å stanna kvar i Jönköping så vi åker inte bil upp, utan jag och Sandra får snällt ta bussen upp.
Funderar på å ta bus 4 us med henne, men den åker bara upp till sthlm utan stop i södertälje, bara för att den är så lyxig. Man får sitta själv, alltså med bara en stol. Å så får man ta ner stolen å ligga. Jag vill!

A, å juste! Man ska liksom..redan nu i mars skicka in sin ansökan! Så jag har tre månader på mig att övertala övertala!
Egentligen tror jag inte att jag kommer att behöva övertala så mycket... måste nog bara visa hur mycket jag vill och behöver det här. Annars får jag ta hjälp av mina morbröder;p

ÅÅå det är redan fredaf imrogon! Om två timmar ska jag på möte som kommer att hålla på hela kvällen och jag måste ha skrivit åtminstone hälften av tentan då!! Så ja inte stressar ihjäl mig imorgon inna jag åker!
Min hjärna e mosad. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0