IDAG

Jäklar, vad många det var som läste igår. Men i alla fall - har precis fått ett bra besked! Men ändå haft en mindre lyckad morgon.. missade tyvärr Maria som skulle låna ut en kursbok till mig som jag skulle använda som teori på min tenta, men jag var sen och hon var inne i tentasalen. Kanske inte bästa stället att knacka på för å låna en bok :)

Jag är GLAD men oehört stressad! Vill bara bli klar nu! Vissa i klassen har sagt att det har tagit TIMMAR och DAGAR för dom att skriva tentan - för andra har det tagit 2½ timma...så vi får väl se! Försöker hamna där mittemellan. Jag har ju skrivit en sida nu och ska fortsätta. TVÅ a4 sidor MÅSTE ha skrivits klart till lunch, eller strax därefter.

Har inte ätit frukost idag! Sjuuuukt dåligt, hur mkt jag än försover mig så MÅSTE jag käka frukost - jag vaknar inte till annars! Så jag ska nog springa ner till cafeterian för å köpa mig en macka (drack iofs två koppar kaffe hemma) å sen sätta igång å skriva skriva skriva!

Hoppas jag kommer hem till Södertälje idag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0