lunga eller hjärta?

A, något av dessa två har jag problem med. Har haft ont sedan imorse..brukar i o f s har ont där lite då å då när jag vaknat, men sen har det gått över liksom. Men idag har jag haft grymt ont, hela dagen!
Om jag har ont i morgon så springer jag över till skolsystern för å kolla upp det.. men, tror fan inte jag hinner med det.
Har redovisning hela dagen och sen ska vi köra med fler interjuver och vi så ska vi fixa nomineringarna, texterna till och så ringa alla som sökt.
Å helt plötsligt blir klockan kväll och jag måste hem för å sova med ett ont hjärta eller lunga.
A jag tycker synd om mig själv. Nån måste väl göra det! Höhö

Jönköping är så jävla trååhååkigt! (jag sjunger)
PÅ fredag ska jag och Sibar date, vi ska käka middag ihop. Sådär msyigt. Vi ska prata och prata. Hoppas fan att hon är killen i förhållandet:p

På lördag är den Franciscos födelsedag och då ska vi fira honom med kalas. Sånt där barnkalas ni vet?
Jag har gett mig in i en tävling med honom också, som jag kanske, bara kanske ångrar lite sådär på efterhand.
Allt jag dricker dricker han. Allt han dricker dricker även jag.
H.o.p.p.s.a.n. K.e.r.s.t.i.n! Säger vi! Ingen ringer mig på lördag bara...

Jag börjar få ont i vänster arm!!!!!!! Tänk ifall det är hjärtinfarkt jag håller på å får?!

Det gick över.

Vad mer är planerat? Söndag ska vi (förhoppningsvis) sitta å kolla på en massa astrid lindgren klassisker hela dagen. Om jag leker leken med Frans så lär jag vara bakis hela dagen så det är lika bra att man sitter hemma då. Förlåt förlåt, inte OM..utan NÄR.
Å seen..? Ilham lär ju tvinga på en å dra på söndagsfika.
På måndag ska jag och Sibar in till stan (sthlm) för å shoppa! Ska shoppa ALLA mina julklappar då. Tror fan det!
Å så hoppas vi att jag vågar ta mig in till nån frisör för å klippa mig.. vill göra något med håret nu när det är sjukt långt!
HAde inte ens så långt hår när jag var hos libanes " frisören " (lägg stor vikt på "      " TACK!) som klippte av mitt hår så att jag såg ut som en svamp :(
Anyway.

På tisdag The Hives! Och förhoppningsvis så kommer någon av dessa kommunikationsbyråer MED MYCKET MERA att svara med ett positivt svar för på tisdag har jag lucka för å gå på en intervju!
Å vad fan hände med å umgås med familjen?
Längtar till å få kramas med mor och far!

HUUUUUUUUUUUBOOOOOOOOOO!




























                        







                                                                                                                                                                 ... ajuste, hemtentan vare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0