okej

Jag kom på att jag aldrig skrev varför jag hade Michael Jackson som runbrik på förra inlägget, jag lyssnade nämligen på en av hans låtar just då och hade ingen aning om vad jag skulle ha för rubrik... inte för att man ens lägger märke till rubrikerna! Ok, nu kommer alla att se min allra sämsta rubrik än så länge.

Jag har haft en massa å göra i skolan nu och inte nog med det så sitter jag i Studentkårens valberedning och just nu är det ett val i skolan.. eller vi har precis utlyst valet via mail men inte via affischer ännu och det ska vi göra, så fort JAG är klar. Jag har alltså gått och tagit på mig det utan att ens kunna programmet helt å hållet!! Stuuupid!
Äh, vi får se hur det går. Tror ingen bryr sig särskillt mycket hur det ser ut, bara vi går ut med dom i tid så vi inte bryter mot några stadgar.

Ska hem å käka middag nu, jag hade förresten med mig matlåda idag! Min första "riktiga". Har haft med mig två ggr innan men då har det varit mat som mamma lagat och skickat ner till mig. Men denna gång laga jag själv, wihoo...
Sen ska jag sova hos samora inatt!! Längtar till å få bläddra i hennes nya bröllopstidningar!!

Men nu är jag trött. Och hungrig. Nu ska jag och min snygga mobil gå hemåt (:


Hubo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0