Skriver på hemtentan just nu

... det är konstigt att jag kan skriva på här som om det är ingenting. Det kanske för att jag inte tänker på språket överhuvudtaget eller för att jag bara får skriva vad jag vill eller så är det en blanind av dom två. Jag tror på den senaste.

Allt som jag skrev på min hemtenta igår.. eller, iförrigår va? AA det har jag tagit bort, var inte alls nöjd. Nu har jag valt scania. Yei. Thoose fuckers, ger mig ingen praktikplats. Ska såga hemsidan totalt.. eller så gör jag min uppgift bara.

Det var något annat onödigt som jag skulle skriva....Jag vill ha kaffe? Näe.
Att ni är störda? Näee..eller, ni är. Men det var inte det jag skulle skriva.

Hehejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0