ååååneej

Hej alla igen!
Märker att ni har saknat mig när ja ser efter på min statistik över bloggen. Ni är flitiga läsare, ni - vilka ni nu är!
Plockade upp tjejerna i  torsdags, lite försenad men jag dök upp ändå! Gick in på konsum och handla lite grejor och så lagade jag lasagne åt dom. Efter det så kom samora och käka... oj, kom på att jag redan har skrivit om det här?
Haha
Vi går tillbaks till i fredags då. Gick  hem efter skolan och mötte upp dom.. sen gick vi ner på stan och shoppa lite kleeder. Köpte ett par höst-leggings och en klänning från Gina.  Minns inte riktigt allt vad dom två köpte, Idsala köpte en skit snygg jacka som jag också vill ha! Men jag har redan en svart liknande jacka så min syster tycker att den vore onödig. Hungriga som as gick vi hem igen efter ett fåtal timmar, denna gång ville Idsala laga mat, korvstroganoff blev det. Grymt gott, grymt gott!
Sen hamna vi i mat-trauma så vi la oss på soffan och degaa tills det var dags att börja fixa sig och dricka en massa go och kall öl!

Runt elva begav vi oss neråt stan. Första trodde vi att vi skulle till Centrum, där Günther skulle spela. Sen blev det Huset, sen Centrum igen...och till slut hamna vi på ett tomt Huset - för andra gången.
Väl på plats träffa jag en del klasskompisar och hängde med dem en del, hur kul som helst! Men jag hamna i en lek med Martin där han sköt mynt på mina knogar.... - aa, jag har mina sår idag.

I lördags såå gick vi upp, käka frukost och sen tog vi det lugnt ett tag sen så gick vi mot Al camo och käka pizza. Efter det gick vi hem igen (väl ambiöst att gå från ena sidan stan till den andra för att käka pizza - men såna är vi)
Senare börja vi göra lite chokladbollar...mindre lyckade. Men det var ju ändå min syster som gjorde dom. HAHA. Skoj skoj Fäb, dom blev goda efter att ha haft dom i frysen i en timma eller två! Vi var på MediaMarkt igen för att kolla på en likadan kamera som mig till Idsala, men den var shluut. Så vi gick bara runt och larva oss.Johan blogga till och med på plats från MediaMarkt - hur jävla mobbat är inte det?


Men sen. Sen kom Söndan, den dan dom skulle åka.  Ångeest. Ville verkligen inte att dom skulle åka!! Dom tog bussen redan vid halv tre för att mamma sa att dom skulle komma hem och vila en stund innan det skulle bli dags för en skolvecka. Eller nåt.
Det var EN ANING deppigt att komma hem till en tom lägenhet. Har inte skrattat sådär mycket sen jag var med dom sist, i sommar! Alltså, verkligen sådär - as garv.




MEN PÅ TORSDAG ÅKER JAG HEEEM!!!!!!!!!!! SKA KOLLA BILJETTER NU! LÄNGTAR! LÄNGTAR! LÄNGTAAR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0