Arg

Skjut Frans! Någon som är där i Södertälje, bara skjut honom!!
Orka komma på att jag har stavar en rubrik fel PRECIS en timma efter att vi har hämtat tidningen från T R Y C K E R I E T!
Braaaa Frans! Braaa Zalga som inte kan stava till ORANGE!
Bajsklutt.
Hoppas att läraren inte ser det så som vi inte har sett det under hela veckan!
Annars så rullar arbetet på, seeeeeeeeeeeegt men bra.
Tidningen är helt klart. Vi hålle rpå med presentationen nu, som är imorgon kl 8.
 Broschyren för barnvårdscentralen i Rosenlund började vi med idag. Det stör mig grymt att vi inte redan är klara med den!!
Folk ska på möten hela jävla tiden. Det är bara jag och en till vår grupp som har kunnat lägga ner all vår tid på vårt grupparbete denna vecka. De två andra har gått på typ, tre möten var? Bara idag?!
men dom jobbar effektivt när de väl är här i alla fall.

Det som stör mig är att de nu vill träffas ikväll igen för att gå igenom presentationen en gång innan vi visar upp allt imorgon. FAN ja kommer aldrig att hinna köpa en dator!!!!!
Bara för att alla inte kunant vara med idag så måste man själv få sota.
Öva på en presentation?! Går vi i högstadiet eller? hur jävla svårt kan det vara?!

Men jag är inte arg på någon. Bara arg.

image185


Kommentarer
Postat av: Frans

abry skjut dig! bara för att ni inte kan svenska, småbarn.

2007-10-18 @ 19:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0