dansadansadansadansa!

Igår så kom Samora JOhan och Gabrialla hem till mig och vi fikaa sen la vi bästaste låten!! Jag upptäckte största murdalli suri låten i samoras bil och jag blev kär i den.. fattar inte varför egentligen. men jag tog skivan och vi spela upp det.. och vi börja dansa mer eller mindre ihjäl oss. JOhan skrämdes mest men ändå haha
SKit kul var det i alla fall!!
Sen lyckades jag få samora å johan att stanna hos mig igenom halva greys anatomy som jag för övrigt fick se för första gången på tre veckor.
Sen la jag mig och imorse vakna jag av några mindre mardrömmar...
Samora kom till mig sen för å käka frukost men eftersom hon kom så sent å ja vakna så tidigt så var det nästan dags för lunch för mig då. Nu är vi hemma hos henne så jag är as hungrig.. hennes mamma ska laga mat åt oss!!:D
Lagom lyxigt.. IN YOUR FACE johan - bara för att du inte följde med!! Å förresten, det var jag som smsa dig från samoras mobil haha

Jag å samora har en överraskning på g som bara johan å gabriella vet om.. å typ samoras familj. Egentligen vill jag inte göra den här överraskningen men jag gör det enbart för min skull! A, sådär själviskt.

Nu ska jag mysa med samsam!

Hubo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0